top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverAnneloes

De frustraties en liefde voor kamperen

Kamperen, je moet ervan houden. Voor campingzoeker schreef ik een blog over de 5 grootste frustraties tijdens kamperen. Menig kampeerliefhebber zal zich hierin herkennen. Toch blijft de liefde voor kamperen onverwoestbaar. Lees hier mijn blog: De 5 grootste frustraties tijdens kamperen

De frustraties en liefde voor kamperen

Campings in Europa Door de jaren heen heb ik meerdere campings in Europa gezien. Wij nemen ook de hond nog wel eens mee op vakantie, dus houden vaak rekening met een camping aan een meer of rivier. De volgende campings kan ik aanraden: Slovenie: Camping Bled. Direct aan het meer van Bled gelegen. Voor een actieve vakantie met veel sportieve activiteiten in de omgeving. Lees hier mijn blog over Slovenie voor meer tips over een vakantie naar Slovenie.

Colmar: Camping de L'ill. Camping aan een riviertje, op loopafstand van Colmar. Leuk startpunt voor de Route du Vin Alsace. Een wijnroute die je met de fiets of auto kan verkennen, met onderweg leuke stops in pittoreske dorpjes. Ook perfect als je goeie flessen wijn voor thuis wil kopen. Frankrijk: Camping Le Lac Blue. Deze camping ligt aan het meer van Annecy. Ga canyoning, bezoek Annecy, huur fietsen of beklim de berg La Sambuy. Spanje: Camping Internacional de Calonge. Vele jaren heb ik hier gekampeerd. Een camping voor jong en oud. Een gezellig terras en op loopafstand van het strand. Ook ben je snel in het levendige centrum van Platja d'aro met gezellige restaraunts, winkels en een boulevard. Of loop vanuit de camping naar Palamos via een kustroute over de rotsen. Fijne vakantie!

66 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page